Bircicek1 !](src)20200519_104602 Arkadaslar 4 bucuk aylık brbeğimin çiş yapması azaldı. Mesela aksam 11 de değiştiğim bez sabah 7 de hala kuruydu bi kaç gündür bi azalma seziyordum ama ilk defa gece boyu kuru olduguna denk geldim. Bugün gün içinde kaç bez değiştiğime bakıcam. Birde çişli bezinde pembelikler var. Bu tarz bişe yaşayan var mı neden olabilir. 4.bucuk aylık bebeğim bu arada sadece anne sütü alıyor
Nurmry Bircicek1 bu tarz birşey şu 3-4 gündür bütün analar yaşıyor çok posta denk geldim sanırım sıcaktan
Elifffyvz- Bircicek1 gece acıkıp uyanıyo mu bebeğiniz.çiş yapıyosa doyuyodur bebek diye biliyorum da.hani gece uyanmıyosa belki ondan olabilir.benim bebeğimde bi gece olmuştu da hiç çiş yoktu bezinde o gece hiş uyanmamıştı beslenmek için.ondan olduğunu düşündüm bn de.sonra gündüz emince bezinde çiş olmuştu çünkü
Bircicek1 Deletedmom280 Bi kaç gündür var bu anlayamadım güzel güzel emiyor süttüm de var emdikten sonra bile. Evet terliyor aşırı sıcak bu aralar
GirayinAslisi Oglum 8,aylik bikac gündür bizde de öyle oluyor normalde baya doldururdu şimdi azalma var ben sıcaklardan diye düşündüm suyunu da eksik etmiyorum ama bilemiyorum sicaklardandir sanırım baya terliyor sadece atlet ile durmasına ragmen
Aminem GirayinAslisi ya bizimde 7 buçuk aylık 5 6 gündür var bu durum endişenmelimiym bilmiyorum neden diyorm aöa aynı besleniyor anlamıyorm
Madebymk Yeterli beslenmiyor olabilir çay kaşığıyla bir kaç kaşık su vermekte fayda var diye düşünüyorum
Bircicek1 Madebymk Kilo alımı normal bi huzursuzluğu falan da yok bakıyorum emiyor süt var. Evet suya başladım bi kaç gündür ❤
Deletedmom276 Madebymk hepsi mi yetersiz besleniyor?? Hemen hemen son bir haftadır aynı post açılıyor. Yetersiz besleniyor ne demek ya??? Yazılmış zaten anne sütü alıyor diye.
Minikhayat_1 @Bircicek1 bende aynı şeyi yaşıyorum ve 2 defa da pembelik gördüm bende o bezle çiş birleştiğinde oluşan birşey de olabilirmiş yada böbrekler diyordu internette fakat herhangi bir huzursuzluğu yok hırçınlığı yok o yüzden kötü düşünmedim ya bide şu durumda doktora gitmek hiç akıl işi değil çişide azaldı bende akşam 10 da yatırdım sabah 5 e kadar hiç yapmamıştı dopmadığını düşünerek mama takviyesi yapayım dedim istemedi demekki tok mevsimsel geçiilerden mi etkileniyorlar anlam veremedim bende burada bekleyeyim mantıklı bir açıklama gelir belki😊
Bircicek1 Minikhayat_1 Devam ederse doktora götürcem bende bi izlicem gündüz kaç bez alıcam. Evet dediğiniz gibi bi huzurlugu yok emmesi iyi emme sayısında falan bi değişiklik olmadı zaten 3. Ayından beri gece uynamayan bi bebek ama bu yeni bi durum. Dicem gece uyanmıyor emmiyor ama hep böyleydi yani 1 ay öncede uyanmıyordu ama çişli oluyordu bezi. Bi kaç gündür dolu dolu bez alamıyorum
dide86 Minikhayat_1 pembelıkler susuzluktan su içirin bende yaşadım dr 3 aylıktı şu ver e bol bol su iç dedı
Gizemensar Bircicek1 ben instagramda bir doktordan okumuştum havalar sıcak olduğu için ter yoluyla atiliyormus sıvı bu yüzden çişin de azalma olabilirmiş kendini sıkıntıya sokma canım 🥰
Dyg_brn Tam da böyle bir post açıcaktım ki yazıyı gördüm 🙈biz de aynı dertten muzdaribiz dünden beri bezlerimiz bombos ama aşırı terlıyo kızım merak ediyordum burdaki yorumları okuyunca rahatladım biraz 😊
Gamzeli03 Geçmiş olsun cnm eşim çok kızıyor netten birşeye baktığım zaman bence biraz takip et gün içinde yapıyor mu diye bebek kız mı erkek mi
Gamzeli03 Bircicek1 bende baktım şimdi korkulacak hür durum değil diyor cnm sık emzir şuan nasıl durumu