Kızım 1 yaş 2 aylık şu an ama 11. Ayından bu yana bişey yediremiyorum reddediyo ağzında tutuyo tükürüyo çok sıkıntı yaşıyorum napıcamı şaşırdım artık farklı lezzetlermi arıyo anlamıyorum ya siz neler yapıyosunuz neler yediriyosunuz belki fikir olur banada