Deletedmom200 eymenssmom ilk oğlum doğum gününde güzel yürüyordu ikinci oğlum 18 aylikken kızım 13 aylıkken yürüdü
Saribidik eymenssmom 9.5 aylık yürüdü 🤭 erken yürümesi çok daha zor bence. Tabi hevesleniyoruz filan ama Kendini bilmeden pat pat düştü hep😢 şimdi 1 yaşında daha oturdu yürümesi de düşmeleri de azaldı
Smyrnaasimrani eymenssmom tam 8 ay 1 günlük birkaç adım arttı kendi kendine biz 7 aylıktan beri bir elinden yutuyoruz adım atıyordu. Ben 8.5 aylıkken tamamen yürüyormuşumbakalim benim kız nasıl olcak