Merhabalr bebeğim 4,5 aylık. 3-4 gündür çişi azaldı ve sapsarı oluyor bezi. Beslenmesinin az olduğunu düşünmüyorum çünkü her zamanki gibi emiyor ve açlık belirtileri göstermiyor. Acaba sıcaklardan dolayı çok su kaybediyor da ondan mı az çiş yapıyor ve sarı. Sadece anne sütü ile besliyorum. Acaba su içirmeli miyim bu sıcaklarda