Goktgunannesi Merhaba güzel anneler yeni katıldım araniza 4 günlük bebeğim var erkek isilik oldu havalar çok sıcak malum tek çit çıt giydiyorum düş aldırıyorum baska neler yapabilirim acaba 🤷♀️
Cigdemm988 Goktgunannesi makat bolgesindemi oldu bizmki dogdundan beri gecmiyor malesef bu ay doktora goturcem artik denemedigimiz krem bez kalmadi
Mrvzyp Goktgunannesi be imde oldu sicaktan oluyor dedi doktor petekler yaniyordu hava soguktu dogdugunda su an iki aylik zibinla duruyor gunde 3defa suya sokup cikariyorum uzerine uyurken kalin ortmuyorum neresi serinse o an evde oraya yatiriyorum emzirirken kucagima aldigimda falan koluma etekbezi koyuyorum sicakligim gecmesin diye Rabbim kolaylik versin cok kucukler🤗
Goktgunannesi Cigdemm988 her yerinde var kalında bacağında heryeri isilik oldu yarın doktora götüreceğim