Kızım 5 aylık. Son 1 aydır 2-3 günde bir kaka yapıyor. Öncesinde sabah akşam yapardı. Bazen 4-5 günü de buluyor. Anne sütü alıyor sadece. Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal kabul edilir diyo ama merak ettiğim şu. Son bir aydır böyle yapmaya başladı ve yaptığı zaman eskisi gibi hardal sarısı renginde değil yeşile benzer koyu kıvamlı akışkan ve mukuslu yapıyor. Biraz detay oldu ama 🤷🏻♀️ Yani kaka günleri değişti normal ama rengi kıvamı falan da değişti. Normal midir acaba bu ?