Berii Merhaba arkadaşlar oğlum 4ay 12 günlük emzirirken başı aşırı terliyor son bir kaç haftadır. Sizinkilerde de oluyor mu ? Bebeğim süt alerjik ondan mı kaynaklıdır ?
Mom563 Berii benim kizimda da oluyor ama genelde memelerim dolu iken oluyor galiba süt tazyikli geliyo ve yoruluyor emerken.
Peri_ss Berii alerjiyle alakasi yok canm . Havalarin isinmasiyla birlikte bebeklerin hemen hemen hepsinin emerken basi terliyo boncuk boncuk bide yoruluyolar emerken☺
tuval Berii bende bezle siliyorum hemen. Birde kısa kollu giyiyorum emzirirken penye battaniye ile kapatıyorum kolumu yoksa daha çok terliyor
Pollyn- Berii benim bebeğimde 3 ay 10 günlük terliyor yeni yeni ama ben havanın sıcak oluşundan diye düşünüyorum hem sıcak birde d.bakırda yaşıyoruz ekstra sıcak 😊