lavanta1 Dün büyükşehire girme 15 gün daha uzatıldı. O kadar yıkıldım ki😥 bebeğim hala dedesini teyzelerini göremedi. Yavrum ben ve babasından başka insan yok sanıyor. Her şey normale dönsün artık. Gebelikti doğumdu lohusalıktı derken uzun süredir evdeydim zaten. Benim gibi arkadaşlar eminim vardır. yalnız olmadıklarını bilmeleri adına paylaştım 😥
GirayinAslisi Bizde öyle canım oğlum ben ve babasını, biliyor bazen, başkalarını gördü tam, dışarı çıkıp, gezecek Ken eve tıkılıp kaldık hayırlısiyla bu günler tez zamanda biter insallah