Cigdemcey Bebeğim 4 ay 16 günlük bebeğim 2 gündür gece kalkıyor sallıyorum uyuyor 1 saat sonra tekrar kalkıyor tekrar sallıyorum butun gece böyle geçiyor bide cok mız mız oldu atak mı nolur atak olsun gecici olsun iki gündür 2 saat uyuyabiliyorum enerjim falan kalmadı
Hunilianne Cigdemcey bizim de öyleydi hatta post açtım burada atak geçince düzeldi huysuzlugu, uyku sorunu ama şimdi 5. Ay atağında görünüyor yine başladı iki gündür uykusuzluk, huysuzluk gerçekten atak mi diş mi bebeklik mi anlayamıyorum
Mom563 Cigdemcey ben dün gece sinir krizi geçircektim nerdeyse. Sokağa çıkma yasağında esim 24 saat nöbet tutuyor 1 gün nöbet diğer gün yorgunluğu atmak için uyudu bütün gün sonra yine gitti nöbete ben 3 gündür uykusuzdum bi de aşı olmuştuk uykusuzluktan basım dönmeye başlamıştı. En son youtube de zor uyuyan bebekler için olan müziği açtım onla uyumuşuz ikimiz de
kubraF Cigdemcey atağa girdik aynı böyle olduk. Ataktan dedim. Atak biteli bir ay oldu hala aynı hatta daha da sık uyanıyo 1 saatlik uykularla duruyorum 🥺
Cigdemcey hayriye_alp06 inşallah canım hayır herşeye mız mız hiç birseyden memnun değil uyumuyor ağlıyor falan eşime gidince ağlıyor falan psikolajimiz alt üst oldu
hayriye_alp06 Cigdemcey benim oglum o donemde dusun emzirirken gogsumu acarken bile agliyodu ciglik cigliga eliyle iterken agzindan cikiyo diyede agliyodu tam bi psikopat olmustu yani😂
Hunilianne Cigdemcey evet aşırı tükürüklü ve iki elini ağzından çıkarmıyor Benim elimi bile kaparsa ağzına sokuyor hırslanıyor cok ama diş etlerinde bir farklılık göremiyorum huysuzlugu cok
gkc_brc Cigdemcey 4 ay 22 günlüğüz ve yazdığınızın aynını yaşıyorum çook yoruldum artık, gündüz de uyumuyo resmen uykuya direniyo 😔
Emine45 6 ay 20 günlük aynı şeyleri iki gecedir yaşıyorum sabahlara kadar sallıyrm yarım saat sonra yıne ağlıyor bu aylarda da var mı atak nıe böle oluyor😢
Aryasare Emine45 Var evet yani kızım 6 ay 7 günlük atak takvimine baktıgım zaman fırtınalı gözüküyo ama uykusuna etki etmiyo 😊 Sizinki diş mi çıkarıcak acaba
Ikizannesi2020 Cigdemcey benim de ikizlerden biri öyle ama gündüz uykusunda daha fazla mız mız diğer bebeğim de çok iştahsız 4üncü aya gireli çocuk mamadan falan soğudu içmek istemiyo uyku arasında zor içiriyorum zayıfladı iyice çocuğum umarım Buda ataktandır ve geçici durumdur yoksa naparım bilmiyorum 🤷♀️ 4 ay 17 günlüğüz bu arada
Emine45 Aryasare bilmiyorumki emmek istemiyor bide normal mi sadece anne sütüyle beslenn bi bebekti yavas yawa ek gıdaya geçiyoruk şimdi memeye giidnce ağlıyo atakla ilgilidr insallh😢😢