Aynı sorunu yaşıyoruz malesef biktim yani serum fizyolojik ve aspiratör kulanıyorum yalnız dikkat et aspiratör geniş ağızlı olsun yani otri bebe kullan canım ben birde tonimer sprey de kullandım geçmiyor malesef emzirirken çok zor oluyor allah yardımcımız olsun