ya kizlar su 3 4 gündür gece sanırım az yapiyor sabaha dolu almiyorum bezini 4 ay 26 gunluguz gece 12 1 gibi uyuyor sabah 8 9 da kalkar önceden baya işemiş dolu bez alirdim şimdi ise belki 1 2 kere yapmis bezdeki çizginin cogu sarı hatta.. alerjik oldugu icin mamada aliyor gunduz 2 saatte bir emiyor normal mi bu durum 😑😑