Selamun aleykum kızlar.. bu sabah kabus dolu bir sıçramayla yataktan kalktım . Bebeğim yedi aylık oldu bu sabah onu uyuttuktan sonra yanıma almıştım o ara bende uyuyakalmışım o ara çocuk ne oldu bilmiyorum pat düştü yataktan vicdan azabından ölücem baya bi ağladı ama şuan iyi bu arada bu olay 08.30 gibi oldu sanırım bu sabah.. inanın hala elim ayağım başım fena. Birşey olur mu lütfen yorumlarınızı bekliyorum 😔😔😔