Niko ben ilk golden goat kullanıyordum, sonra o çocuğa ağır geldi hep çıkardı onu. Sonra evolvia aldık kabız yaptı 😑 sonra aptamil alerji yaptı. Bebelac ve bebita denedim onları istemedi içmedi. Hipp kullanıyordum şu son zamana kadar çocukta onu severek içiyordu ki oda alerji yaptı. Sonra tesadüf similac’ı gördüm aldım sevdi içiyor baby goat’ı duymamıştım 😊