Ecitah2 Boy, kilo,baş ölçüleri nasıl , diş belirtileri var mı ve 4ay aşısı yaptırdınız mı? Aşılar ateş iştahsızlık vs yan etki yapıyor mu ?
Eceoyku Ecitah2 Ben de burda beklim 22sinde gidicez asm bakalım evde olcumumuze göre 7 buçuk kilosu 67 cm de boyu 3.ayda gitmedik 2.ayda 6700du 61 cmdi dış belirtimiz de var alttan 2 dış yeri beyaz olmuş inşallah bi an önce çıkarda çok çekmeyiz kulaklarını saçlarını çekmeye başladı
kardelen00 Ecitah2 kizim 4 ay 10 gunluk. 10 gun once asisini yaptirdik ates yapti malesef carpol vermek durumunda kaldim. 60cm 6400 gram. surekli elleri agzinda ne bulsa agzina goturuyor. hicbisey bulamazsa dilini cigniyor 🤷🏼♀️ huzursuzlugimuz var biraz 4.aya girdiginden beri. annem asi huy yapti diyor ama muhtemelen ataktan diye dusunuyorum. damaklaei kabarmis ama dise dair bir goruntumuz yok
Dhmi Aşıda ateş yapmadı ama o gün çok huzursuzdu 2 bacağa vurulunca ağrısı oldu ins siz kolay atlatirsiniz
Miyav 4+12 kızım 🌼 bir hafta önce aşı oldu. Aşı yaklaşık bir buçuk gün boyunca ateş yaptı. İki kere calpol vermek zorunda kaldım. Aşıda boyu 65 cm kilosu 6700 gr çıkmıştı. Kafa ölçüsü yanlış duymadıysam 39 dedi🙈 o bölümü kaçırdım galiba. diş huzursuzluğumuz bu hafta başladı sanırım. Emin değilim ama parmağımı kaptığı gibi damaklarıyla çiğniyor ve kendi dilini de damaklarının arasına alıp ezmeye çalışıyor. Ben parmağımı çekince hırslanıp ağlıyor😅 bazen gece uykusunda inliyor 😢Diş belirtisi midir? genel gelişimi normal. Sadece dönme konusunda bir girişimi yok. Kucakta olmayı seviyor. Bu ara dişiyle çeşitli sesler çıkarıyor. Dudaklarını değişik şekillere sokuyor🥰😅