Merve_mina Arkadaşlar merhaba aranızda biogaia damla kullanan vAr mı acaba ben dün akşam ve bu sabah kızıma verdim ama faydasını görmedim internette yorumları okuduğumda 1 hafta da etkisini görenler olmuş doğru mudur sizce ?
elizinannesi-19 Merve_mina ben 2. Ayından beri kullanıyorum şuan 5.5 aylık. Çok faydasını gördüm. 4. Ayında bıraktık ama doktor tekrar başla dedi. Etkisini görebilmen için hergün aynı saatte vermen gerekiyor. Uyuyorsa 10 dk önceden uyandır ver. Ben öyle yaptım çok fayda gördüm. 2. Kullanımda etkisini gördüm. Ama em önemli nokta hergün aynı saatte vermen gerekiyor. Yoksa faydasını göremezsin boşuna vermiş olursun
HaticeeAli Merve_mina hergun aynı saatte bes damla ac karına verdım ben aksam altıda verıp ustune emzırıyodum bebegım kolikti ekstra nurse hurweys surupta verıyodum asla bes dk durmayan sureklı aglayan uyumayan bebek rahatlamıstı
Ebru52 Merve_mina kesinlikle çok iyi bir damla 2gunde keyfi yerine geldi çocuğumun ne sancılar cekiyordu
elizinannesi-19 Merve_mina 2. Kullanım derken ilk başladığım zamandan bahsetmiştim. Cümlem yanlış olmuş 😬
Merve_mina İnşallah bende görürüm 🌸 baya gaz sıkıntısı var doğru düzgün uyuyamıyo bile sürekli sancıyla uyanıyo