Hipp combiotic kullanmıştık 2 kutu filan bitirdik bebegim cok çabuk acıkıyordu sadece mama ile besleniyoruz bir kutu mama 2 gün filan gidiyordu sonra bebelac golda geçtik 2 aydr filan düzenli hep kullanıyoruz ayda ortalama 1 buçuk filan aliyo hiç gaz kabızlık sorunu yaşamadık doktorumuz da bebelac gold onermsti