Dykdyk Merhaba anneler. Oğlum 21.00 de gece uykusuna geçmiş oluyor ama sabahları istinasız 06.30 da ayaktayız. Öğlen uykusunda 2 saat. Sabah kalkışlar sizde ne durumda. Gözümden uyku akıyor resmen
ZeynoAliTugra Dykdyk bnde geri sallıyorum şuan uyumakla uyumamak arasında valla bktim sahura kalkıyorum okadar çok uykusuz kalıyorum ki b uyuyamatincq aşırı sinirli oluyorum 6.00 da kalkıyor tammmmm