Emekc Gece ozellikle 4 den sonra saat basinuyaniyor nedendir yasayan varmi? cok uykucu bir bebek degil hatta gazlida
Sumeyye-buglem Emekc bir aylık daha küçük aciktigi için kalkıyordur zamanla alışır huzursuzluğu yoksa gazlı bebek değilse tabi
Nrsn5 Emekc ben bir ayına kadar saat başı emziriyordum oda alışmış kendi uyanıyordu. Bu gayet normal gazı olabilir acıkmış olabilir daha küçük😊🥰
Blackwoman Emekc Benim bebeğim de öyleydi zombi gibi dolaşıyordum 😂Şimdi 2 aylık 8 gündür uzun uykuya geçti 3 saatte bir kalkıyor en azından daha iyi 😂 önceden 40 dakika bir saatte kalkıyordu 😂
Melissakuzusu Emekc benim bebegim de ilk 2 ay oyleydi surekli meme isteyip agliyodu uyanikken memedeydi. 2 bucuk aylik oldu duzene girdr biraz artik geceleri 4 5 saat uyuyo.