Merhabalar, bebeğim 8.5 aylık ve sanırım 6.atak döneminin içinde. Eskiden geceleri 6-7 saat ağlamadan beslenmeden uyuyan cocuk 2.5-3 saatte bir ağlayıp uyanmaya emmeden uykuya dalamamaya başladı, sürekli bir ağlama durumları mevcut. Bu durumu bu şekilde yaşayan var mı? Eski düzene tekrar dönüyor mu paylaşırsanız cok sevinirim🙏