Bebeğim 7 ayını doldurdu. Ek gıdaya geçtiğimizden beri çişinde azalma var. Suyu pek sevmiyor bi iki gündür bardakla deniyorum 3 4 yudum içiyor. Beni emiyor gece mama alıyor. Genelde günde 2 3 kez kaka yapıyor. Ama çiş az yapmış oluyor. Eskisi gibi bezi dolu dolu olmuyor. Bu bi problem midir doktora da gitmek istemiyorum. Allah’a şükür keyifli huzurlu bi bebek problem olsa hızursuz da olur mu diyorum. Belji sıcaklardan ter yoluyla mi bi kısmını atıyor diyorum bilemedim kaldım. Bu durumu yaşayan var mi sevgili anneler?