Selam anneler 🌼
Şuan 17 aylık bir kızım var kalp rahimliyim ve makat geliş olduğu için sezeryan doğum yapmıştım. Kızım 2 yaşını doldurunca nasipse ikinci cocuğu düşünüyorum. Doktorum 2. Doğumu mu eğer ki tekrar makat geliş olmazsa normal yapabileceğimi ama bunun yüz de 10 luk Bi ihtimal olduğunu söyledi. Benim gibi kalp rahimliler olup 2. Doğumunu normal yapabilen var mı acaba?