Eemirr Merhaba tecrübeli anneler ilk annelik deneyimim ek Gıdaya geçişte gerekli olmazsa olma dediğiniz ürünler nelerdir fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😘
VERA19 Eemirr Ek gıdaya yeni geçtik şuan için söylüyorum,ileriyi bilemem.En çok kullandıklarım silikon kaşıklar,plastik tabak veya vakumlu tabak,önlük,mama sandalyesi,buharda pişirme aparatı,meyve emziği🌸
Bulutbey Eemirr meyve filesi, silikon kaşıklar, ve tabak, can rende, buharda pişirmek için ben kevgir kullanacağım. mama sandalyesi ve önlük aldım. Küp şeklinde olan buzdolabı poşeti sipariş ettim et suyu için kullanacağım. Dışarıya çıkarken hazırlayıp koymak için kaplar var ama ben onların yerine evde olan küçük cam kavanozları kullanmayı düşünüyorum. Birde alıştırma bardağı almayı düşünüyorum.