Blackcloud Minikcivcivim Ben pembe olanını kullanıyorum, aşığım o kokusuna, kalıcılığıda muhteşem. Tavsiye ediyorum.👌
Bsrylmz Minikcivcivim viking relax kalıcılığıda güzel tavsiye ederim, komşularım falan sormuştu şimdi onlarda bunu kullanıyor🌸
BerenYaren Minikcivcivim yumoşu lavanta özlü kesinlikle kullanmaklusınız kalıcılığı harika aylarca sürebiliyor
Birkoalaanasi Minikcivcivim Mütüş. Hepsini denedim ama kalıcı olan sadece bu oldu ve çok az damlatmama rağmen 🌸
Minikcivcivim Blackcloud sen bi de mor olanını dene, vazgeçemezsin😂 pembeyi çarşaflarıma kullanıyorum ben de bi tık mora göre daha hafif kalıyor kokusu.
Minikcivcivim Nekwam alerjik astımım parfüm kullanamıyorum o yüzden kıyafetimin parfüm gibi kokmasını istiyorum, parfüme göre daha az rahatsız edici yumuşatıcı kokusu. Hiç kokusuz da olmaz ki😔
Nekwam Minikcivcivim alerjiyi tetikleyen zaten böyle kimyasallar boron deterjani kullanabilirsin. Koku yerine de dogal yaglar menekse lavanta gibi 🤗