Oslem Mustela kullanıyorum şuanda benim kızımda 6 ay 18 günlük ve aşırı beyaz tenli hemen kıpkırmızı oluyor ve memnunum.Incia güneş setinden de memnun olan arkadaşlarım var,bilginiz olsun. Şapka da iplay UPF 50+ olanından kullanıyoruz çok memnunum. Trendyoldan almıştım hala mevcut🙏🏻