Rumeysa34 tam 5 aylık bi bebeğim var. Dediğiniz gibi 3 saatte bir emer . Ama şu sıcaklar geldi geleli emmesi iyi olmasına rağmen bezleri dolu dolu değil. Çünkü çok terliyor. Sonuçta o da bi sıvı çıkışı:) huzursuzluk kusma filan yoksa takmayın kafaniza, serin tutun yeter