Mrvlshn55_ Ayına yeni girdi bebeğim meme+mama ilerliyoruz meme de sürekli ağlıyor bi kere rahat sesi çıkmadan emmedi çatlıyo resmen napmalıyım bi akıl verin çoğunlukla mamayla besleniyor kızlar bir de Arada su versem mi bebeğime siz veriyo musunuz
elizinannesi-19 Mrvlshn55_ ağlamasını bilemedim ama mama da içiyorsa su vermelisiniz. Havalarda ısındı mutlaka verin. Ben meme veriyorum mama hiç yemedi 2. Ayından itibaren su veriyorum hergün.
elizinannesi-19 Mrvlshn55_ ilk başlarda 2-3 çay kaşığı yetiyordu zaten istemiyordu fazlasını. Şimdi kızım 5.5 aylık tatlı kaşığıyla veriyorum. Yine istediği sürece veriyorum istemediği zaman tükürüyor 😄
Tugcee2390 Mamayı biberonla mi veriyosun cnm ben de mamayi biberonla vermeye başladıktan sonra meme de çok huzursuzlanmaya başladı biberondan vermicm bu gidişle
Mrvlshn55_ Tugcee2390 evet biberonla veriyorum canım ama sütümü sağdım 50 cc falan çıkıyo ona yetmiyo hazıra da alıştı tabi biberondan deliricm zayıflamasın diye kesemiyorum da mamayı
gulmomm Canım biberona alıştıgı için emmek istemiyor olabilir benim bebeğim 2aydır meme mama gidiyoduk maalesef emmeyi kesti sağdım ama sütüm çok azaldı önce emzir sonra mama ver derim suya gelince havalar ısındı malum 1 haftadır 10cc su veriyorum
Mrvlshn55_ gulmomm öyle yapıyorum canım önce meme veriyorum ama çatlıyo göğsümde hiç doğru düzgün emmiyo sakinleşmesini bekliyorum gezdiriyorum tekrar veriyorum yok yine aynı deliricm