İlk kızım 11 aylık diş çıkardı ve hiç anlamadık bile o yüzden bu konuda tecrübesizim.Küçük kızım 8,5 aylık önce bir ay nerdeyse pişikle uğraştık doktor krem verdi çok şükür geçti,sonra ateş başladı ama 39-40lara çıkan,antibiyotikle 2günde o da geçti çok şükür ama geçen gece sabah 4e kdr ağladı uyudu ağladı uyudu 3gündür uyumadığı her an huzursuz ve dilini sol damağına kıstırıyor.Tahlil için hem hastaneler güven vermiyor hem onu kan verirken görürsem kesin bayılırım virüs olayı durulunca ztn gidip yaptırıcam tahlillerini ama şimdi bu belirtiler sizde de olup diş çıkaran oldu mu?