GmzSnn o çevredekilere kalsa bebek her ağladığında aç diyorlar sütün yetmiyor diyorlar onlara kulak asma cnm normali 10 dk bir gögüs 10 dk diğer gögüs emzirilip üç haftalıktan sonra arada 3 saat ara vermekmiş bebek yediğini anca hazmedermiş dr her ağladığında aç değildir gazı vardır kalabalıktan hoşlanmaz sıcak olmuştur vs herşeye ağlar dedi 😑