Anneler ne yapacağımı şaşırdım artık emziriyorum tazyikli gelmediği için bebeğim emmek istemiyor sürekli memeyi ağzından çıkarıyor tekrar veriyorum ağlayarak tekrar çıkarıyor en son artık katılarak ağladığı için dayanamıyorum sağdığım sütü biberonla veriyorum ozaman onu yiyip uyuyor ne yapacağımı şaşırdım yaşayan var mı yada önerisi olan?