yea Havalar ısındı malum. Oğlum var 10 aylık. İnce pijama giydiriyorum kafası çok terliyo. Zıbınla yatırıyorum yine ter oluyo az ama benim içim rahat etmiyo. Napacağımı şaşırdım. Siz nasıl uyutuyorsunuz
Eymeniko_ yea şu an oda 26 derece kısa kollu zıbın altında da ince şort var üstünü örtmüyorum pencere kapalı açmaya cesaret edemiyorum ya sabaha karşı çok serinlerse ben uykudayken kafam karışık yani
Ebru_ela_sude25 yea cnm bn bursada oturuyorum sabahlari hava 30 derece bile oluyo 4 aylik kizim citcitli zibinla duruyo ama cocugu balkona fln çıkarırken uzerine hafif kalin battaniye atiyorum gece yine ayni sekilde zibinla coraplari çıkarıp yatiyoz
yea Eymeniko_ hepimizin kafası karışık. Ben de sıfır kollu zıbınla yatırdım. Üstünü biraz örttüm. Tepesinde bekliyorum. En iyisi sizin yaptığınız galiba. Kısa kollu zıbına geçeyim ben de.
Deletedmom896 Altında ince pijama üstünde kısa kollu body var pencere açık üstünde yarıya kadar ince örtü var sabaha karşı kapatıyorum camları şükür sıkıntımız yok şimdilik
Sadecan yea mersindeyiz. Kapı ve pencere açık. Kolsuz zıbın üzerine bir tshirt altına da uzun ince pijama giydiriyorum. Üstünü ortmuyorun çünkü orttigum zaman sürekli tepikliyor kendini uyandırıyor
BeH16 yea 9 ayı bitmek üzere benim de oğlumun odası29 derece. Tek zıbınla yatırıyorum üzerini de örtmüyorum. Örtsem de kendisi açıyor zaten. terlemeleri daha büyük sıkıntı. Mümkün mertebe ince giydirmekte fayda var