Tugcee2390 Deletedmom307 Ben bulgur pilavı falan yediğim de bi olumsuzluk yaşamadım cnm ama acıdan biraz korktum onu da az acılı yiyorum bakalım biz de ne olacak
Tugcee2390 hunilimomm Umarım ben de azcık zorlanırım birkaç gündür affedersiniz midemi biraz bozdum çiğ köfteyle umarım normale döner😂😂
Tugcee2390 Bir de çok merak ediyorum acaba böyle emzirirken cesaret edip kuru fasulye nohut gibi bakliyat yiyen var mi ben sanırım ona hiç cesaret edemem kimyonla bir şey olmaz falan diyo Saraçoglu ama hayatımda sevmediğim tek baharat kimyon 😀
saybo-54 Tugcee2390 canım bende senin gibiydim ama yiyiyorum aramızda çok yok sanırım bizde üçüncü ayımızdayız ama kimyonu bol bol kullanıyorum sevmiyordum ama annelik işte artık yiyorum 🙂
Minikcivcivim Tugcee2390 helal olsun canım çekmedi aslında virüs var ya o yüzden dışarıdan iyice tiksindik valla🤦🏼♀️
Meleksavskn Tugcee2390 olmaz canım korkma ben 40 iken kuru barbunya nohut falan da yedim bişey olmadı tabi her çocuk farklıdır😁
Bravewomen Emziriyorum kizim 6 aylik cigkofteyi cok seviyorum en son hamileyken yemistim. Acili’sindan 1 durum yiyebilirmiyim kii 🙄 bazilari diyor kakasini yaparken yaniyormus bebek sindiremiyormus veya sutun tadi acilasiyormus. Dogrumu acaba 🤔
Tugcee2390 Bravewomen Valla burdaki arkadaşların neredeyse hepsi hiçbi şey olmadığını söyledi cnm ben de dün yedim şükür bi şey olmadı bi farklılık falan 😀
Tugcee2390 Meleksavskn Bakliyatlari ben de çok severim ama bi yandan da korkuyorum sanırım bi üç ayı doldurmayı beklerim ben cnm ya ona daha cesaretim yok😀😀
Bravewomen Meleksavskn ben kizim 2 aylikken asure yaptim yedim 1 tabak cocuk sabaha kadar agladi kivrandi yavrum birdaha da yemedim. Birde nohut yemistim azcik ozaman da cok aglamisti cok huzursuz olmustu. Suan 6 aylik yiyorum hem nohut hem kuru fasulye hem asure. Hic sknti olmuyor 👍🏻