Merhaba arkadaşlar iftara yakın bebeğim oyun oynarkan kı kı diye sesler çıkarmaya başladı sonra öksürmeye öğürmeye başladı bopazına bir şey kaçtığını anladık ters çevirdiç baş aşaıya kusmasını sağladık ne var ne yok çıkardı fakat kusmuğunda onu rahatsız eden şeyi bulamadım. Sonra su verdim biraz küçük küçük ekmek verdim kustuktan sonra rahatladı oynamasına kaldığı yerden devam etti . Ama içimde bir şüphe kaldı acaba çıkmadı ciğerine filan bir yere mi gitti diye başına böyle bir olay gelen var mı çok korktum çünkü. Bu arada bebeğim 8 aylık.