Esilamm190719 Bugün tam 10 aylık olduk 9. Ayda asimizi olduk doktor kontrolude vardi ama virusten dolayi gitmedik burada okudum kan degerleri hakkinda sizce goturmeli miyim yoksa ne zaman a kadar beklemeliyim ?
Sum87 Esilamm190719 biz yaşımıza gircek götüremedim bende mereak ediyorum kan damlasına hala baslamadık .. doktorunda numarası yok 🤷🏼♀️
Ccansuu Esilamm190719 bizi ısrarla çağırdılar sağlık ocağından zaten hemen bakılan bişey parmaktan şeker aleti gibi kansızlığımız çıkmıştı bi danışın olmadı sağlık ocağına 🦋
Kutay_16 Esilamm190719 biz gittik ama damar bulamadilaf evladimda perişan oldu sağlık ocağına gitmiştik cocugun canını yaktıktan sonra özel hastaneye gidin dediler keşke direk özele goturseydim çok ağladı yavrum
Esilamm190719 Sum87 Ccansuu mehtapmirayuygun Saglik ocaginda ebeler bisey demeyince bende unutum aricam yarin korkmam gereken bisey olmasinda cok tesekkr ederim
Kutay_16 Ccansuu bizimkini parmaktan bakmadılar ama koldan büyüklere yapılır gibi baktılar damar bulamadilar
mehtapmirayuygun doktora gidemeseniz bile sağlık ocağına danışın 1 yaş aşısı için biz mecburen gitmiştik ama herkes çok dikkat ediyordu sosyal mesafe maske bide çocuk bölümü olunca kimse de yoktu açıkçası
Ccansuu Kutay_16 ayrıntılı bakmışlardır o zaman bizim hemen parmağına bişey batırdılar ağlamadı bile 1 yaşında ayrıntılı bakacaklar sanırım 🦋