Belinay19 rica ederim😊sanırım Gold gaz yapmıyor gazlı bebekler için daha fazla lifli kabızlık için böyle bildiğim için bende bu zamana kadar Gold kullandım şimdi büyüdüğü için o sorunlar olmaz diyerek degstrdim haliyle yemeside çoğalınca uygun fiyatlı olana geçtik bizim market biraz fazla bebelacgold 900gr 110 normal Bebelac 900gr 80 bide 101de Bebelac 500gr 40lira gayet uygun😊