Merhaba hanımlar.
27 nisanda bir kizim oldu sağlıkla aldım kucağıma. Sonra bi baktık ki sol ayak parmakları 6 tane 😇 çok şaşırdık doktor daha çok ufak rontgene sokmak istemiyorum dedi. Kemikli var kıkırdakmi ekleme baglimi degilmi o zaman anlarız dedi. Her durumda ameliyat olmamız gerekiyor yurumeden önce :( şimdi 20 günlük olduk parmagi sertleşti ve hareket ediyor sanırım kemikli ve ekleme bağlı :( başına böyle bir şey felan varmi ameliyat süreci çokmu sıkıntılı:( çokmu ağrılı geçiyor acaba