Minikmucizem7 Sizlerde bebekleriniz için kullanıyor musunuz? Ben yeni başladım organik Hindistan cevizi yağına. Faydaları neler acaba, bilmediğim faydaları varsa sizden de öğrenmiş olurum.
morsevenfilolog Minikmucizem7 Ben ilk doğum yaptığımda göğüs uçlarımdaki hassasiyet için kullanmıştım. Onun dışında hiç kullanmadım.
PamukEcem Minikmucizem7 bebegime hic kullanmadim ama ben hamileligimin 2. Ayından itibaren her banyo sonrası göbeğime sürdüm çok şükür hiç çatlak olmadı. Arada bir saçlarıma sürüp bekletiyorum yumuşak ve parlak yapıyor.
Minikcivcivim Minikmucizem7 konak için kullanmıştım faydasını da gördüm bebeğimde. Haftada 1-2kez sürerim saçını uzattı ve çoğalttığına inanıyorum.
Minikmucizem7 Minikcivcivim bebeğime bende banyo sonrası masaj yağı olarak sürüyorum, araştırdım birçok faydası varmış.
Yigidom Minikmucizem7 kendim için yıllardır kullanıordm cildime saçlarıma kahveye eklerdim şimdide bebeğime kullanyrm saçlarına vücuduna pişik için poposuna ek gıdaya geçincede yemeklerine katıcam.