Deletedmom307 5bucuk aylikken gunde 15 dakika oturtarak kullanmaya basladim 6 aylikken gunde 25 dakika oturdu 7 aylikken kendi kendine tutunarak yurumeye siralar sekilde yuremeye başladı 8 aylikken yavas yavas ellerini birakmaya basladi suan 10 aylik kendi kendine adim atmaya basladi muhtemelen y sonuan yürür.burda onemli olan yurutec kullanip kullanmamak degil ilk adimlari dogru yurutecle atmak.eger yurutec kendi agirligindan daha agir yada hemen hemem ayni olursa bacak kaslarini kullanmak zorunda kalir ve dogru adım atar.eger yurutec kendi agirligindan hafif olursa ki cogu öyle emin ol ,parmak ucu yürüme, yanlış yürüme,kalça sorunları vb. Gibi bir cok sorun yasanabilir.her cocuk yasar mi hayir ama cogu bunu yasar.