MerveC canım emziriyor musun bilmiyorum ama annede b12 eksik olduğu zaman da bebeğe sütten geçemediği için eksiklik olabiliyormuş. Bu hafta doktorum söyledi. Bebeğe 6. Ayda kendine de en yakın zamanda tahlil yaptır demişti. Belki sende de eksiklik vardır