Elif06_ Merhaba kızlar emzirme döneminde guzelim kıyafetlerimizden mahrum kalıyoruz özellikle elbise giymeyi seven biri olarak. Her kıyafeti düğmeli mi tercih etmek lazim siz neye dikkat ediyosunuz seçerken
Matmazel34 Elif06_ ben göğsümü kolayca açabileceğim şeyler tercih ediyorum malum evdeyiz sürekli tişört giyiyorum. Dışarı çıktıgımızda ise önü fermuarlı veya düğmeli kıyafetleri tercih ediyorum
MihraKus Evde atlet şort takılıyorum çoğu zaman dışarıda da daha çıkmadım öyle gezmeye ama yani az yakası açık tişörtler yada kolay sıyırılabilen şeyler tercih edicem heralde sıcakta zaten zor ya terliyorsun falan