Bebegim 10 aylık sürünüyordu iki haftadr tutunup kalkmaya başladı ve 1 aydır hic durmuyor cok huysuz hicbir isimi yapamıyorum çok bunaldm tutunup kalkıyor ama düşüyor dengesini sagliyamiyor daha sıralama filanda yok o yüzden cok zor geciyor mama sandalyesnde 5 dk duruyor oyun çiti alcaktm cok pahali ve yürüynce bosa gtcek oda napcam sasrdm ne zaman rahat edicem napabilirim yardmci olursanz çok sevinirim anneler😔🙏