asocialmom Kızımın küçülenlerini ne yapacağımı şaşırdım etrafımda verecek kimse yok satışa koydum alan yok siz ne yapıyorsunuz ??
gulsahbaydemir asocialmom bebeklere yardım sayfası var orada ihtiyacı olan bir sürü bebek var bir bakın isterseniz.
Deletedmom318 asocialmom Saklıyorum 😊 hepsini yıkayıp hurcladim 18 aydır baza altında muhafaza ediyorum
DenizDamla asocialmom çevrem baya geniş hamile olanlara veriyorum durumu kötü olanlara veriyorum çok beğenerek aldığım kıyamadıklarımı saklıyorum 🙈
MerveNurT asocialmom ben bütün herşeyini saklamayı düşünüyorum vermeye kıyamam benim için hepsi anı ve değerli olduğu için saklamayı düşünüyorum ben vermeye kıyamam ki 😍
Deletedmom896 Tulumlarını kestirdim yazlık yaptım 🙃 ilk bebek olduğu için sandık yapıp saklayacağım 🥰
Atelci Benim arkadaş ve akraba çevrem kalabalık illaki hamile olan var onlara veriyorum:) beşiğine varana kadarda onlardan bana geldi :)
Dln31 Saklıyorum ilerde kardeş olursa onada giydiririm yine saklarım büyüdüklerinde onlara veririm bebeklik kıyafetleriniz diye 🥰
Deletedmom276 asocialmom hepsini kızkardeşime gönderiyorum, aralarında beş ay var. Mevsimine uygun değilse karşı komşuma veriyorum o da ihtiyacı olan birilerine ulaştırıyor.
asocialmom Deletedmom276 benimde çevremde 5,6 ay küçük bebekler var ama hepsi kızımdan iri maşallah o yüzden olmuyor😂😅
Ozge_AyazEfee asocialmom öyle aşırı kıyafeti olmadı hiçbir zaman, tercih etmedim. Yeteri kadar var. Ayrıca çoğu uniseks Dolayısıyla küçülenleri nasip olursa 2. Çocuğa saklıyorum 🥰
Allah-Islah-Etsin asocialmom bende düşünmüyorum ama ilerde olur belki. Hem kardeşlerim var. Onlarda kullanır diye saklıyorum birazda.
Asel_mina asocialmom ilk bebeğim olduğu için saklıyorum 😍 zaten kıyamıyorum da bir kısmını ihtiyacı olan birine vermiştim ama çok çok fazla almıştım ben bir iki defa giydikleri hatta gitmedikleri bile var kızımın 🤭