Kızlar merhabalar 21 haftalık hamıleyım evımın karsısı oldugu ıcın reyapa gıdıyordum fakat hıc ama hıc memnun degılım zaten detaylı ultrasonları dahı yok buranın bınasına hayran kaldım bır yahudı hastanesıymıs gıdıpte memnun olan var mı acaba ? Gorumcemlere yakın oldugu ıcın bı ordan detaylı ultrason yaptırmayı dusunuyorum ama 🥰