ygz123 15 günü doldurduktan sonra bebeğe verilen vitamin damlasını nasıl kullanmamız gerekiyor Aç yada Tok karnına mı
mehtapmirayuygun onlar genelde günde 1 defa oluyor ne çok aç nede çok tokken verdim ben eğer ağzına damlatcaksan doktor kaç damla dediyse ama kaşıkla vericeksen 1 damla fazla damlat oda kaşık payı demişti bizim doktorumuz