sufflee 1.5 saattir sallıyorum kundak yapıyorum ki uyusun hemen diye kundagını açıyorum belki 10 sefer yaptım gene açtı deli olacam simdi yaaa birde gülüyor oyun sandı olayı sıpa
gzm_42 sufflee benim oğlumda öyle ypyr sürekli açıyor canım bende ellerini pantolonun içine sokuyorum cikartamiyor bide uyumadigi zaman saç kurutma makinesi sesini açıyorum uyuyup kalıyor🥰
Mrvm005 sufflee benimki daha 14 gunluk o eller cikmadan rahat edemiyoruz malesef. Kundak yapip yatiriyorum bi bakiyorum elleri cikartacam diye ya uyanmis yada o eller nasil cikmis anlam veremiyorum 😂😂 hattaaaa elini cikartacam diye kiyafetin kolundan geri iceriye aliyor kolunu nasil beceriyorsa hayran kaliyorum bazen 🙂🙂🙂
Zehra1116 sufflee ben 1.5 aylıkken kundak yapmayı bıraktım. Şu an kızım 3.5 aylık tecrübesizlikten soruyorum kaç aya kadar kundak yapılmalı ki
Guguk sufflee kundak bırakma zamanı gelmiş o yüzden kaçıyor :( ne yazık ki dönmeye başladıktan sonra önerilmiyor kundak. 4 ay gibi bırakılmalı diyorlar. Zaten dediğiniz gibi durmaz da artık içinde. Kolları serbest uyku tulumuna alışabilir belki
gzm_42 sufflee Allah yardımcın olsun inşallah bende yarım saattir sallarım ama yok anam sipada direniyor gözler gidiyor uyumuyor ama
sufflee Guguk bizde işler ters işledi başından beri kundak sız yattı 1 aydır yapıyorum çünkü ayaklarını kaldırıyor vuruyor uyumuyor ayaklarını ağzına alıyor oyun oynuyor resmen çare sarmak başka yol yok
Smrenes 6.5 aylık bebeğe artık kundak yapılmaz sevmezler de zaten ben 3 aya kadar yapabildim dönmeye başlayıp hareketlenince sıkılıyorlar artık istemediğinin işareti bu başta zor olur ama kundaksız daha rahat uyurlar bırakın bence..