Merhabalar annemler benim kızım şuan 5 ay 10 günlük ve atak dönemindeyiz geceleri 10 dkk uyuyup uyanıyor ve ne yapmam gerekiyor bi fikir verirmisiniz haziranın 9da atagimiz bitiyor ve 3 gündür kuzum böyle normalde gece 11 12 gibi uyur sabah 9 10 gibi uyanırdı.