Zeyneptoprak Kızlar oğlum 3 ay 10 günlük elini tanımaya başladığından beri ağzından çıkmıyo memeyi çıkarıp elinl ağzına aliyo arada değişiklik olsun diye benim elimi alıyo çenemi ısırmaya çalışıyo ama yine dönüp kendi elini ısırıyo ama hiç ayırmıyo ağzından ne zaman bitcek bu
Belisss Zeyneptoprak bizde 3 aylığız parmak emiyoruz emdirmemeye çalışıyorum inşallah en kısa zamanda bırakırlar 🤦🏻♀️
HaticeY Zeyneptoprak bizimki de 3 ay 6 günlük nerdeyse 2 elini yiyecek bizim elimizi yiyecek ne bulsa ağzını açıyor aynıyız yani😀
Aysenurunk Elini emen bebekler daha akıllı olurmuş öyle derler ne kadar doğru bilmiyorum ama bebekler daha her alışkanlıklarının bi sonu olucaktır mutlaka çok takılmamak lazım 😇