Esraselsu Wee baby mama kaşığı ve meyve emziği kullanan var mı aranızda meyve emzigi bugün aldım karpuz yedi sadece hemen boyadı ne kadar yıkasam da kaynarsam da rengi çıkmadı sizde de oldu mu böyle
Deletedmom360 Esraselsu mama kaşığını kullanıyorum 2’li almıştım çok memnunum. Boyama vs bişey olmadı.
Bugsbunny Esraselsu kaşıklar hiç renk değişimi olmadı ama mwyve süzgeçinin rengi sarı gibi turuncu gibi oldu 😂 içinden çıkan kağıtta yazıyordu ama zaten sıkıntı yok. İstersen karbonat ile sürt. Benim biberonun rengi sarıya dönünce karbonat ile sürtüyorum ilk günkü gibi oluyor 🙈
Esraselsu Deletedmom360 yok bal kabağı çorbası yedi kizim ondan sonra turuncu gibi oldu kenar kısımları
Deletedmom360 Esraselsu ben hiç baklabağı vermedim verseydim belki bizim kaşıkta da olurdu bilemedim şimdi
gamzemustafa Esraselsu bende kullaniyorum herhangibir sıkıntı yaşamadım ama meyve emziğinde içerisinde bir kaç saat bekletirseniz o zmn rengi değişiyor
gonul0805 Esraselsu bnde aldim ayni marka 2 li. Hatta bütün urunlerim wee baby ama daha cok küçük benim oğlum henuz kullanamadik ❤🌸
Gamze_Defne Esraselsu 2’li mama kaşığından kullanıyorum çok memnunum ve boyama olmadı ancak meyve süzgecini bikaç kez kullanmama rağmen meyvenin rengini aldı maalesef 👀
morsevenfilolog Esraselsu Ben hem kaşıklarını hem meyve filesini kullanıyorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Memnunum. 🌸