Marinedeniz aynı durumdu benimkide ne yap et 60 ccye tamamla ,, benim kızım prematüre doğdu o yüzden daha fazla uykuya meyil vardı , 40 gün sürekli uyudu , yeni doğan döneminde Zaten uykuya meyil oluyor ,Altını aç ayağını gıdıkla son çare topuğunu çimcir bir şekilde uyandır ve yedir , ben önce emzirme sonra 30 cc mama olarak devam ettim bir haftada 310 gr almıştı aksi halde kilo alamaz ve sarılığa yakalanır . Gün geçtikçe oda kolay uyanıyor ve tam anlamıyla beslenmesini yiyor . Senin hemşirenin dediği gibi ablamada dediler sütün var emzir yetiyor mama verme cart curt salak salak çocuğun açlıktan böbreği iltihaplandı 1 aylıkken antibiyotik kullandı bir dere düşün su akmassa nolur kurur yosun bağlar aynı şey olarak düşün dedi doktor çocuk sürekli uyuyordu hiiiç gözünü açmadan açlıktanmış aç olan insanın nasıl hali olmaz o şekilde aynı şey yani .