Kaderyas032717 Güzel anneler göğüs uçlarım yara ve bebeğim emerken kanıyor ve bebeğim kanlı kanlı o sütü içiyor bir sorun olmaz değil mi böyle durumlar yaşayanlar oluyor mu ?
btlbtl Kaderyas032717 benim baska sebepten dolayi surekli kan geliyordu bir cok doktora gittim kusmuyorsa sorun yok verilebilir demislerdi. Bir yandan gecirmeye calisip biryandan emzirmek zor olacak ama hizli gecirmek icin cozumler vardir muhakkak 🙋🏼♀️
Regen Kaderyas032717 çok mu kanıyor göğüs uçlarınız? Biraz yutabilir sorun değil. Her emzirme sonrası havuç rendesi koyun geçiyor
Sarisin Kaderyas032717 ben lanolin adında bitkisel bi krem kullanmıştım o geçirmişti yarasını denediniz mi