betulergl Ben 1 2 hafta öncesine kadar uyanır uyanmaz sütünü veriyordum sonra 3 saat falan geçiyordu kahvaltı veriyordum ama şimdi bisey vermiyorum uyanıyor 1 2 saat kahvaltı hazırlayıp direk yediriyorum daha güzel iştahlı yiyor ama için de rahat değil 1 2 saat beklemesinden siz nasıl yapıyorsunuz kahvaltıları
Deletedmom278 betulergl Mesela 7 8 gibi kalkıyorsa 9.5 gibi kahvaltı yapıyoruz ama bizde meme var yani kalkınca önce bi 10 dk kadar emziriyorum. Ama bence o ayda ki bir bebek kahvaltı için 1 yada 1.5 saat bekleyebilir.
Tuba betulergl Oğlum 15 aylık ve sabah 7 gibi kalkıyor süt içiyor. Gece beslenmesini kestiğim için kıyamıyorum bekletmeye🙈 9-10 arası da kahvaltı yapıyoruz.
Martannesi03 betulergl canım bende eskiden verıyodum uyanır uyanmaz baktım 8 bucuk 9 arası uyanıyo uyanır uyanmaz pijama bez degıstırıp kahvaltı hazırlıyorum max 10 - 10 30 kahvaltısı bıtmıs oluyo ve daha guzel yıyo hemde kahvaltı saati cok aşırı geç saate kalmıyo 😊
Guzelanne123 betulergl ben sabah 8-9 gibi uyanınca mama veriyorum,geri uyutuyor um.uyaninca bişey vermiyorum,takı saat 1-2 olunca cicibebe-yulafezmesi,pekmez,inek sütüyle karıştırıp veriyorum.o saate kadar mizmizlanmadigi için aç olduğunu düşünmüyorum😊
betulergl Tuba yaa gece beslenmesi bizde de yok ama biraz kendine gelip acıkınca daha güzel yiyor gibi geliyor bana da :)
betulergl Martannesi03 işte evet bende bunu fark ettim daha düzenli ve güzel yiyor diye ama dili de yokki söylesin anne 1 2 saat bekletme beni yemek var diye insan biraz da rahat etmiyor:)
Tuba betulergl Eğer mızmız değilse o zaman dayanıyordur sorun olmaz🥰 ben hamile olduğum için sabahları kusuyorum ve kendime gelmem zor oluyor o yüzden süt ile biraz idare etsin diyorum kahvaltı hazır olana kadar 😁
Martannesi03 betulergl evet o vicdanı ben de yasıyorum ama gece 2 gbı 1 kere beslenıyo oglum doktoruda okdr saat aç kalabilir demıstı bıraz oyle rahatlatıyorum kendımı canım 🤗